Moderator: Moderatorer
michael collins skrev:Jeg satt oppe og så kampen, og er firkantet i øynene i dag. Hva menes med "Who dat"? Så skilt med dette på tribunen i Miami.
michael collins skrev:"Who dat say who dat?"![]()
Jeg har lest en "who dat"-artikkel på Wikipedia etter at jeg stilte spørsmålet: http://en.wikipedia.org/wiki/Who_Dat%3F

moxproxy skrev:Jeg har forøvrig blitt informert om at sporten heter "football" ikke fordi de bruker føttene (særdeles lite), men fordi ballen er nøyaktig 1 fot lang.
Om dette stemmer aner jeg ikke, da jeg hverken har målt, eller tatt meg tid til å google det.
Og et meget forsinket gratulerer til Saints. Jubelen sto høyt i taket hos meg fra de fikk sin første touchdown, og ut resten av kampen.
Jørn-Are skrev:Det bør vel for øvrig ikke forbause noen at GBA ikke ser sjarmen i denne spennende og taktisk utfordrende idretten.
John Barnes skrev:Må si meg enig med Martin og GBA. Amerikanernes "football" er bare tull. Og drit kjedelig. Er også enig i at basket er morsomt, og ishockey er i alle fall mye morsommere enn den såkalte "Football"`en demmes. Så jeg liker dermed en og en halv av tre store idretter i USAJørn-Are skrev:Det bør vel for øvrig ikke forbause noen at GBA ikke ser sjarmen i denne spennende og taktisk utfordrende idretten.
Og det sier du fordi?
Det som ikke bør forbause noen er at du slenger ut ett slikt argument når noen ikke er enig med deg![]()
John Barnes skrev:Amerikanernes "football" er bare tull. Og drit kjedelig. Er også enig i at basket er morsomt, og ishockey er i alle fall mye morsommere enn den såkalte "Football"`en demmes. Så jeg liker dermed en og en halv av tre store idretter i USA
John Barnes skrev:Det er vel ikke alle idretter man liker og lar seg underholde av selv om man forstår spillet og reglene.
Grenersens Brukne Arm skrev:Det er jo forresten riktig så interessant at Jørn-Are tilfeldigvis plutselig er helfrelst "Saints-supporter", akkurat når det laget tilfeldigvis akkurat har vunnet mesterskapet, det var han jo jaggu heldig med mener jeg, heldig for han at akkurat hans lag tilfeldigvis vant. Han har sikkert alltid heiet på de![]()
I årevis, sikkert
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest