Moderator: Moderatorer
Patriot skrev:Tullete oppdateringer på Nordlys.no.. Tydelig at journalist Pellicer har et markeringsbehov.
Det sies at en dårlig generalprøve gir en god premiere. I så fall kan Hønefoss bare grue seg til de skal oppover til Tromsø på søndag - de kommer til å få rundjuling. TIL viste noen tilløp i 1. omgang, mens 2.omgang var svak. Landslagsprofiler som Høgli og Jensen må heve seg adskillig hakk. Slett ikke ufortjent at Alta stakk av med seieren.
Daniel skrev:Denne kampen var rett og slett skrekkelig. Ble skremt av det lavet nivået enkelte spillere hadde. Og det som skremte meg mest var at det gjaldt de spillerne som har vært i klubben lengst. Jeg orker ikke å henge ut enkelt spillerne for dette var et kollektiv kollaps.
Hvorfor gjøre alt vanskeligere for seg selv? Slå pasninger som er vanskelig å ta i mot? Gjør det enkelt... og please... når vi er innenfor 16 metern SKYT! Jeg gjentar SKYT SKYT SKYT! Hvorfor dette småspillet selv innenfor 16 metern? Skal dåkker spille dere inn til målstreken?
4-1-4-1 liker jeg ikke... det er som å krydre en grandiosa... det blir ikke bedre... 4-1-4-1 =
4-5-1
JohnnyL skrev:Ikke imponerende, TUIL slo dette laget (ca samme oppstillingen) greit for noen uker siden.
Alta er kraftig svekket fra fjorårets sesong og er per dags dato en sterk nedrykkskandidat i Adeccoen.
Like skuffende er det at Alta knuser TIL i shortskampen. Tap 9-4 er pinglete!
Kilgallon skrev:JohnnyL skrev:Ikke imponerende, TUIL slo dette laget (ca samme oppstillingen) greit for noen uker siden.
Alta er kraftig svekket fra fjorårets sesong og er per dags dato en sterk nedrykkskandidat i Adeccoen.
Like skuffende er det at Alta knuser TIL i shortskampen. Tap 9-4 er pinglete!
De er ikke svekket, bortsett fra på spissplassen (Vegard). Fullgode erstattere er på plass for de som forlot etter fjorårssesongen.
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest