Men det som virkelig er underholdning er å se hvor furtne enkelte blir. At Haugesund-fansen ble litt sure over å bli tippet på nedrykksplass og få elendig score på keeperplass kan jeg skjønne (Men nå snakka jeg med lederen i maakeberget på nsa-supporterseminaret i Oslo forrige helg, og vi flirte godt av inleggene der jeg og han hadde "krangla"
Her er noen av reaksjonene fra SS-forumet, synes de er så komiske at jeg bare må dele de her
Ikke bare spydige svar tilbake da, hehehe
* "iskalde vegger"
bedre enn paller og 2 timers flytur!
* Norges stusseligste lag ¨må være Tromsø! Nesten litt flaut å se kamp fra Aspmyra.
**Han som har skrevet tipsene hos isberget må være tidenes dårligste analytiker!
Please!
Skal du kritisere, så hold deg til fakta. Aspmyra er hjemmebanen til Bodø/Glimt. Hjemmebanen til Tromsø heter Alfheim. Og misliker du flyturen, kan du bare holde deg hjemme.
Synes analysen var helt OK, mens innledningen var en tanke flåsete.
Blir litt merkelig å trekke fram humøret til våre svensker og islendinger (som for det meste er helt upåklagelig), når de selv har Kaptein Karisma som nestor i klubben (Sigurd Rushfeldt har vel ikke smilt siden konfirmasjonsbildet sitt).
"Logikken" deres går vel at hvis du ikke tåler å høre oppbrukte klisjeer en gang til, så er du for hårsår. Poenget vårt er vel heller at det er dårlig skrevet av disse fiskestinkende "råttstokkan" av noen lausung-rasshøl. Som Erling Fossens onde tunge ville sagt...
Edit: men jeg får jo huske å takke for det gode tipset, da. Det er jo tross alt høyere enn våre egne eksperter plasserer oss.
Er det forresten akseptabelt å rope 'samefaen' når vi spiller mot Tromsø?
.....og i samme setting diskuteres også kreativitet. Vel, hva er vel mer kreativt enn samevitser
Hadde jeg vært født og oppvokst i Tromsø så hadde jeg nok holdt med Tromsø jeg også.
Ganske sikkert, om jeg ikke hadde vært helt hekta på snøscootercross og lassokasting eller hatt interesser i retning Grand Prix og paljetter og moteverdenen på nedre Manhattan. Hadde jeg bestemt meg for fotball, så hadde det nok blitt Tromsø og ikke Tromsdalen. Litt som Stabæk og Lommedalen i valgets kvaler, tror jeg.
Men nå er ikke alt dette en aktuell problemstilling, for jeg har visstnok gener og mine foreldre har gener som gjør det helt usannsynlig at noen av mine forfedre kunne ha slått seg ned i Tromsø. Arv pvirker mer enn miljø, og de siste års forskningsresultater viser at arv også styrer miljø. Vår familie har ikke gener som tillater et slikt miljø. Harald Eia har forresten også gener. Og har han, er det også sannsynlig at Rushfeldt har noen, selv om han kommer enda lenger nordfra. Med mine gener liker jeg å bli mobbet og bespottet av slike som egentlig er misunnelige på min fars yacht og mine kvinners hang til champagne og bittesmå vovser og derbyhatter. Det er min SM sort of, og min SS er nok et substitutt for å være i et sådant kollektivt mindretall over tid.
Jeg er bare ikke blitt så gammel og sofistikert at jeg liker å bli PISSA PÅ AV EN GJENG BLEKE TRANLUKTENDE forsvarere av 4-4-3 og hengende s pisser.